pluggpluggplugg

Alla goda ting är tre, jag skriver gärna samma ord i min rubrik tre gånger haha. asbra.
Nejmen har haft pluggpaus i 2 dagar och idag drog det igång igen. Det är lite synd att man är tvungen att dra igång en dag innan den riktiga veckan börjar, men så blir det om man skjuter upp allting. eller ja allt, men det som inte är mest brådskande för tillfället.

Men veckan som närmat sig är en stor vecka, stort prov väntar och jag känner att jag måste ta det där. Känner mig lite halvstressad då jag har ett praktiskt prov också som är inlämning på fredag, jag kommer ha lite mycket att göra haha. Och det värsta är att halsen krånglar nu liksom NU bra timing har inte  tid med någon rutten förkylning! Men jag antar att nonchalera halsen och te funkar - min metod haha.

Dagen idag; Plugga/Göra provet, ser ut som det ska bli en promenix och ja det var väl det.
Förhoppningsvis en liten glassdejt med min kära vän också haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0