besviken

Känner mig lite besviken på mig själv idag, eller ja just nu iallfall. Jag har kommit fram till att det jag har levt i de senaste veckorna har varit en bubbla. Vem fan försöker jag lura?

Nej, jag är inte modig.
Ja, jag kommer bli ännu mer besviken.
Ja, jag kommer skämma ut mig.
Nej, jag är inte så stark som alla tror.
Nej, jag orkar inte det här längre.

Här går jag runt och tror att jag har blivit värsta rambo när jag egentligen går runt i min egna bubbla och tror att livet leker. Stick! Uäck. Kräks på det här. Om man skulle kunna ha ett normalt liv och normal uppfattning om saker och ting någongång skulle man ju kanske kunna vara lite mer..ja jag vet inte..normal kanske.

Ja jag har körkort och jag är skitglad över det såklart, men vad händer nu då? Ingenting. Tillbaks till skiten som är som vanligt. äckeläckeläckel. FAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR.
Men det är härligt, mitt "nya jag" höll i några veckor. Nere på noll igen. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0