tvisdaaag

God eftermiddag, morgon (?).

Nej jag har faktiskt varit vaken ett bra tag trots bristen på sömn och överdosen av arbete.
Det som var helt sjukt var att jag faktiskt hade svårt att sova inatt, jag borde ju slocknat
som en jag vet inte vad, men det gick tydligen inte. Har en känsla av att det kan bero på mina
511 kaffekoppar under gårdagen.

Har suttit och läst en massa mysiga bloggar nu på morgonen (har inte gått ut än därför är det
fortfarande morgon haha) och jag känner att nu är det dags att ta tag i sig själv igen!
Nu är det dags för träning! Tjoho! Ska väl försöka glida förbi gymmet idag kanske. Vore nog
bra.

nej men saker som måste göras idag är;

- Tvätt tids (särskriver man detta?) bokning
- Plugga i princip det mesta
- Gymmet (eller någon annan form av träning)

yes, here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0